Denk mee over het Emmen van Morgen

12 september 2024

Vanaf 1 januari 2024 geldt de Omgevingswet. Daarin is bepaald dat alle gemeenten een Omgevingsvisie maken. In deze visie beschrijven we hoe we nu en in de toekomst omgaan met de fysieke leefomgeving. Daarmee bedoelen we bijvoorbeeld water, lucht, bodem, natuur, wegen en gebouwen. Alles wat nodig is om hier te kunnen leven, wonen, werken, studeren en recreëren.

Vul de enquête in

De Omgevingsvisie willen we niet alleen maken. We vinden het belangrijk dat u meepraat over uw buurt. Hoe wilt u dat de gemeente Emmen eruit ziet in 2040? Wat is voor u belangrijk? Denkt u met ons mee? Vul de enquête inexterne-link-icoon en maak kans op een elektrische fiets! Invullen kost u ongeveer 20 minuten. Bekijk de actievoorwaarden van de winactie.

Omgevingsvisie

In de Omgevingsvisie beschrijven we de toekomstige ontwikkelingen in de gemeente Emmen. Wat wordt het Emmen van Morgen?