Klant Contact Centrum van de gemeente Emmen

Klacht over de gemeente

Als u niet goed bent behandeld door een medewerker van de gemeente, kunt u een klacht indienen bij de gemeente.

Beschrijving

Het kan zijn dat u ontevreden bent over hoe u bent behandeld door een medewerker van de gemeente. U kunt dan een klacht indienen bij de gemeente. Wij proberen onze dienstverlening goed af te stemmen op uw wensen. Een medewerker die niet betrokken is bij uw situatie behandelt uw klacht.

Hoe lang gaat het duren?

U krijgt zo snel mogelijk bericht. Dit kan telefonisch of schriftelijk zijn. De betreffende medewerker/afdeling wordt op de hoogte gesteld. Daarna mag u de klacht in het gesprek toelichten. Wij proberen uw klacht binnen 4 weken af te handelen. U krijgt uiterlijk binnen 6 weken een brief met de beslissing van de gemeente over uw klacht.

Bezwaar

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Neem dan contact op met de Nationale Ombudsman. Uw klacht wordt dan buiten de gemeente om afgehandeld.  

Wet en regelgeving

Meer informatie

Contact met de gemeente

Wij werken alleen op afspraak. Wilt u een afspraak maken? Of heeft u een vraag en kunt het antwoord niet vinden op deze website? Neem dan contact met ons op.

Telefoon 14 0591
E-mail Contactformulier
WhatsApp 0611198769
Adres Raadhuisplein 1, Emmen

Contact met de zwembaden

www.zwemmeninemmen.nl

Openingstijden gemeentehuis

Maandag 08.30 - 16.30 uur
Dinsdag 08.30 - 16.30 uur
Woensdag 08.30 - 16.30 uur
Donderdag 08.30 - 19.00 uur
Vrijdag 08.30 - 16.30 uur

Hoe beoordeelt u onze site?

Werk mee met ons tevredenheidsonderzoek. Vaker meedoen met onderzoeken? Meld u dan aan voor ons klantenpanel.

© 2022 Gemeente Emmen