Klant Contact Centrum van de gemeente Emmen

Klacht over de gemeente

Als u niet goed bent behandeld door een medewerker van de gemeente, kunt u een klacht indienen bij de gemeente.

U kunt de melding maken met of zonder DigiD (particulier) of eHerkenning (bedrijven/organisaties).

Beschrijving

Het kan zijn dat u ontevreden bent over hoe u bent behandeld door een medewerker van de gemeente. U kunt dan een klacht indienen bij de gemeente. Wij proberen onze dienstverlening goed af te stemmen op uw wensen. Een medewerker die niet betrokken is bij uw situatie behandelt uw klacht.

Hoe lang gaat het duren?

U krijgt zo snel mogelijk bericht. Dit kan telefonisch of schriftelijk zijn. De betreffende medewerker/afdeling wordt op de hoogte gesteld. Daarna mag u de klacht in het gesprek toelichten. Wij proberen uw klacht binnen 4 weken af te handelen. U krijgt uiterlijk binnen 6 weken een brief met de beslissing van de gemeente over uw klacht.

Bezwaar

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Neem dan contact op met de Nationale Ombudsmanexterne-link-icoon. Uw klacht wordt dan buiten de gemeente om afgehandeld.  

Meer informatie

Chat met een medewerker