Raadszaal

Raadszaal
12 maart 2024 - 12 maart 2024
Vergaderingen gemeenteraad

De commissie samenleving op dinsdag 12 maart gaat niet door. In plaats daarvan vergadert op deze avond de commissie Wonen en Ruimte. De vergadering begint om 19.30 uur in de raadszaal.  U kunt de vergadering ook ‘live’ volgen. De volledige agenda en stukken vindt u in het informatiesysteem van de gemeenteraadexterne-link-icoon.

Spreekrecht

Als u over het proces Waterinjectie Schoonebeek gebruik wilt maken van het spreekrecht, dan kunt u dat alleen doen op maandagavond 11 maart. Over andere onderwerpen die op de agenda staan of de commissie Wonen en Ruimte betreffen, kunt u wel op inspreken op 12 maart. Voor het inspreken meldt u zich aan tot uiterlijk 24 uur voordat de vergadering begint. U kunt zich aanmelden door een mail te sturen naar griffie@emmen.nl of te bellen met 140591. De griffie overlegt dan met u hoe u in de vergadering kunt inspreken.