Klant Contact Centrum van de gemeente Emmen

Tekstalternatief video Werken bij gemeente Emmen

In deze video een sfeerimpressie van gemeente Emmen als werkgever.

Beelden van Emmen wisselen zich in hoog tempo af.

Voice-over: "Welkom bij de gemeente Emmen. De gemeente Emmen telt 107.000 inwoners
en is daarmee de grootste van Drenthe. De gemeente Emmen heeft een stedelijke kern met verschillende wijken en omliggende dorpen. Ieder met een eigen karakteristieke sfeer en voorzieningen.

We zijn een veilige, vriendelijke en groene gemeente. De organisatie telt ruimt 900 medewerkers. Een veelheid aan talenten en vaardigheden. Goede dienstverlening staat daarbij voorop.

Werk je bij de gemeente Emmen, dan sta je midden in de samenleving. Als medewerker werk je samen met inwoners, ondernemers en andere betrokkenen aan onze mooie gemeente. Er zijn volop kansen voor persoonlijke ontwikkeling en groei binnen onze organisatie. We bieden je uitdagend werk, waarin jij het verschil kunt maken."

Vind jouw vacature op: gemeente.emmen.nl/werkenbij

Op een witte achtergrond het rode logo van de Gemeente Emmen in beeld.