Emmense onderneming van het jaar

De gemeente Emmen zoekt een bedrijf of organisatie dat zich onderscheidt door innovatie, duurzaamheid en/of maatschappelijke betrokkenheid. Het is een zoektocht naar dé Emmense Onderneming van het Jaar. We zetten de successen en inzet van lokale bedrijven en maatschappelijke organisaties in de schijnwerpers met deze prijs.

Wat deze wedstrijd bijzonder maakt, is dat zowel bedrijven als maatschappelijke organisaties de kans krijgen om zich aan te melden. Of je nu een dynamisch bedrijf runt of betrokken bent bij een organisatie met een hart voor de samenleving, deze wedstrijd biedt een platform om je te laten zien. De drie genomineerden krijgen de kans om hun verhaal te vertellen in een bedrijfsvideo. Dit wordt aangeboden door de gemeente. Het is een mooie gelegenheid om te laten zien wat jouw bedrijf of organisatie zo bijzonder maakt.

De grote finale vindt plaats op 9 januari 2024 tijdens de jaarlijkse nieuwjaarsbijeenkomst voor ondernemend Emmen. Alle ambitieuze ondernemers en betrokken organisaties kunnen deelnemen aan deze wedstrijd. Misschien maakt uw onderneming kans op deze eervolle titel. Aanmelden kon tot 1 december 2023.

• Naam onderneming
  • KVK Nummer (mag ook leeg gelaten worden)
  • Website en eventuele social media kanalen
  • Adresgegevens onderneming
  • Contactpersoon
  • Mailadres en telefoonnummer contactpersoon
  • Omschrijving onderneming
  • Hoe maakt de onderneming een positieve impact in de regio? (maatschappelijk/sociaal/duurzaam ondernemen)
  • Wat was een hoogtepunt of een bijzonder moment in 2023 voor de onderneming?
  • Mogelijkheid voor het toevoegen van een bijlage

Let op: Indien u wordt gekozen als één van de drie genomineerden, willen wij u vriendelijk verzoeken rekening te houden met de mogelijkheid dat er op 18, 19 of 20 december een video wordt gemaakt op uw locatie. Foto’s maken wij op afspraak in overleg met u.

De onderneming of maatschappelijke organisatie moet voldoen aan de volgende voorwaarden:

• Is 3 jaar of langer gevestigd in de gemeente Emmen;
  • Maakt een grote positieve impact in de regio en/of heeft een bijzondere prestatie geleverd dit jaar;
  • Voert een maatschappelijk en duurzaam beleid en heeft daarmee een voorbeeldfunctie in de regio.

Contact

Voor meer informatie kunt u terecht bij Michel Veenma van team Economie van de gemeente Emmen, tel 14 0591. Of stel uw vraag per email naar economie@emmen.nl