Beheerder Civiele Kunstwerken
Over de vacature
- Openingsdatum
- 12 september 2024
- Sluitingsdatum
- 6 oktober 2024
- Uren per week
- 36
- Salaris
- € 3317 - € 4752
- Vakgebied
- Bouwkunde / Civiele techniek
- Opleidingsniveau
- MBO niveau 4, HBO
Beheerder Civieltechnische Kunstwerken
36 uur p.w. – max € 4.752,- bruto p.m.
Daarom werken bij Emmen!
Ons werk heeft impact op de samenleving om ons heen. We werken in een levendige gemeente met prachtige natuur, kenmerkende dorpen én een bruisend stadscentrum. Waar bedrijvigheid hand in hand gaat met rust, ruimte en natuur. Wat we voor ogen hebben is het creëren van een veilige, gezonde en duurzame leefomgeving, waarin mensen zich thuis voelen en fijn wonen. Onze gemeentelijke organisatie staat voor daadkracht, continue ontwikkeling en flexibiliteit. We werken in een grote organisatie met korte lijnen, met veel vertrouwen en iedereen krijgt de kans om zich volop te ontwikkelen. Ruim 1000 betrokken en loyale medewerkers staan klaar voor de meer dan 108.000 inwoners.
Wat ga je doen?
Samen met de collega’s van team Beheer Openbare Ruimte houd jij je bezig met het beheer van o.a. bruggen, damwanden, beschoeiingen, Raadhuisplein en Hondsrugtunnel. Je geeft opdracht voor visuele inspecties van de objecten en met rapportages stel jij de meerjarenplanningen op voor groot onderhoud en vervangingen (Assetmanagement). Ook vervul je hierbij de rol als opdrachtgever bij (groot)onderhoud en vervangingswerkzaamheden. Verder werk je met het beheerpakket I-Asset dat je vervolgens actueel houdt met de data die je verzamelt.
Het laten opstellen van onderhoudsbestekken voor de kunstwerken, maar ook de bediening van bruggen en sluizen i.s.m. een externe uitvoerder, is een onderdeel van de functie. Je vervult hierbij een coördinerende rol over de uitvoering.
Verder:
Kom je bij ons werken, dan geven we je de ruimte om je doelen te bereiken en jezelf verder te ontwikkelen. Onze medewerkers zijn van grote waarde, daarom doen we er alles aan om ze bevlogen en energiek te houden.
Natuurlijk hebben we de arbeidsvoorwaarden goed geregeld. Dit betekent onder andere:
Wat breng je mee?
Het team BOR is een team van loyale en betrokken mensen, aanpakkers (doeners) en vakspecialisten. Het resultaat staat voorop. We werken met planningen en overzichten en zijn een belangrijke gesprekspartner voor het bestuur en de samenleving, waar we wekelijks op vrijwel alle onderwerpen mee aan tafel zitten. Er is sprake van een redelijke werkdruk.
We zijn verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de openbare ruimte. Daarnaast maken de gebiedscoördinatoren deel uit van dit team. We voeren taken uit in samenspraak en in opdracht van en met de Erkende Overleg Partners (EOP’s), de inwoners, ons Bestuur en andere gebruikers van de openbare ruimte. We doen dit verder ook nog in samenwerking met de teams USB (Uitvoering Stad en Buiten (m.n. de serviceteams)) en SOR (Specialisten Openbaar Gebied (b.v. Begraven en Riolering).
Wil je meer informatie over deze functie?
Neem dan contact op met Moniek Bloem (teamleider SOR) via het algemene telefoonnummer van de gemeente Emmen: 14 0591.
Wil je solliciteren?
Ben je enthousiast over de functie? Stuur dan je brief en curriculum vitae vóór 7 oktober. Je kunt je brief richten aan Moniek Bloem.
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op dinsdag 15 oktober.
36 uur p.w. – max € 4.752,- bruto p.m.
Daarom werken bij Emmen!
Ons werk heeft impact op de samenleving om ons heen. We werken in een levendige gemeente met prachtige natuur, kenmerkende dorpen én een bruisend stadscentrum. Waar bedrijvigheid hand in hand gaat met rust, ruimte en natuur. Wat we voor ogen hebben is het creëren van een veilige, gezonde en duurzame leefomgeving, waarin mensen zich thuis voelen en fijn wonen. Onze gemeentelijke organisatie staat voor daadkracht, continue ontwikkeling en flexibiliteit. We werken in een grote organisatie met korte lijnen, met veel vertrouwen en iedereen krijgt de kans om zich volop te ontwikkelen. Ruim 1000 betrokken en loyale medewerkers staan klaar voor de meer dan 108.000 inwoners.
Wat ga je doen?
Samen met de collega’s van team Beheer Openbare Ruimte houd jij je bezig met het beheer van o.a. bruggen, damwanden, beschoeiingen, Raadhuisplein en Hondsrugtunnel. Je geeft opdracht voor visuele inspecties van de objecten en met rapportages stel jij de meerjarenplanningen op voor groot onderhoud en vervangingen (Assetmanagement). Ook vervul je hierbij de rol als opdrachtgever bij (groot)onderhoud en vervangingswerkzaamheden. Verder werk je met het beheerpakket I-Asset dat je vervolgens actueel houdt met de data die je verzamelt.
Het laten opstellen van onderhoudsbestekken voor de kunstwerken, maar ook de bediening van bruggen en sluizen i.s.m. een externe uitvoerder, is een onderdeel van de functie. Je vervult hierbij een coördinerende rol over de uitvoering.
Verder:
- Je houdt je bezig met het technisch en financieel beheer, voorbereiding en onderhoud van beschoeiingen en kademuren;
- Je bent aanspreekpunt voor meldingen met betrekking tot civiele kunstwerken;
- Als directievoerder bewaak je tevens de kwantiteit, kwaliteit, veiligheid en voortgang van de werkzaamheden;
- Je hebt volop aandacht voor duurzaamheidskwesties, bijvoorbeeld bij materiaalgebruik of ecologische functies van oevers;
- Je bent gesprekspartner / adviseur voor het college c.q. de betreffende portefeuillehouder.
Kom je bij ons werken, dan geven we je de ruimte om je doelen te bereiken en jezelf verder te ontwikkelen. Onze medewerkers zijn van grote waarde, daarom doen we er alles aan om ze bevlogen en energiek te houden.
Natuurlijk hebben we de arbeidsvoorwaarden goed geregeld. Dit betekent onder andere:
- Werken in de grootste gemeente van Drenthe
- Salaris tussen de € 3.317 - € 4.752,- bruto p.m. schaal 9 conform Cao Gemeenten
- 17,05% Individueel Keuze Budget (IKB) bovenop je bruto salaris
- Een goede pensioenvoorziening bij ABP
- Verschillende verlofregelingen
- Collectieve ziektekostenverzekeringen
- Inhoudelijke vrijheid om je werk uit te voeren
- Laptop en telefoon in bruikleen
- Hybride werken met thuiswerkvergoeding
- Een goede werk-privébalans
- Een aantrekkelijke woon-werk omgeving
Wat breng je mee?
- Je kunt prima zelfstandig werken;
- Je maakt makkelijk contact en pakt zaken "proactief" op;
- Je kunt goed organiseren en werkt oplossingsgericht:
- Je hebt een flexibele werkhouding;
- Je bent bekend met het werken voor een gemeente;
- Je hebt kennis en ervaring met projectmatig werken.
Het team BOR is een team van loyale en betrokken mensen, aanpakkers (doeners) en vakspecialisten. Het resultaat staat voorop. We werken met planningen en overzichten en zijn een belangrijke gesprekspartner voor het bestuur en de samenleving, waar we wekelijks op vrijwel alle onderwerpen mee aan tafel zitten. Er is sprake van een redelijke werkdruk.
We zijn verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de openbare ruimte. Daarnaast maken de gebiedscoördinatoren deel uit van dit team. We voeren taken uit in samenspraak en in opdracht van en met de Erkende Overleg Partners (EOP’s), de inwoners, ons Bestuur en andere gebruikers van de openbare ruimte. We doen dit verder ook nog in samenwerking met de teams USB (Uitvoering Stad en Buiten (m.n. de serviceteams)) en SOR (Specialisten Openbaar Gebied (b.v. Begraven en Riolering).
Wil je meer informatie over deze functie?
Neem dan contact op met Moniek Bloem (teamleider SOR) via het algemene telefoonnummer van de gemeente Emmen: 14 0591.
Wil je solliciteren?
Ben je enthousiast over de functie? Stuur dan je brief en curriculum vitae vóór 7 oktober. Je kunt je brief richten aan Moniek Bloem.
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op dinsdag 15 oktober.
- Locatie
- Emmen
- Adres
- Handelsweg 1, 7826TC, Emmen
- Stad
- Handelsweg 1, 7826TC, Emmen